اورژانس اجتماعی خط مقدم کنترل آسیب های اجتماعی

نشست هم اندیشی و بررسی مسائل و مشکلات اورژانس اجتماعی و امور آسیب در شهرستان ارومیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی

نشست هم اندیشی و بررسی مشکلات اورژانس اجتماعی و امور آسیب شهرستان با حضور مدیر کل بهزیستی آذربایحان غربی،معاون اجتماعی و کارشناسان ستادی در مرکز اورژانس اجتماعی شهرستان ارومیه برگزار شد.
 دراین نشست پروین محمدپوری ، مدیرکل بهزیستی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل ،کارکنان اورژانس اجتماعی را کارشناسان خط مقدم کنترل آسیبهای اجتماعی دانسته و براهمیت و لزوم توجه کارشناسان به رعایت دقیق و درست دستورالعمل ها اشاره و اهتمام جدی به وظایف سازمانی را در راس امورات و وظایف آنها عنوان کرد. 
محمدپوری  ارائه خدمات به گروه های هدف و حفظ سلامت وپویایی نیروها را  ازاولویت های مسئولین برشمرد و گفت:
سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی ،نقش مهمی در کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی ایفا می کند.
وی با اشاره به انواع آسیب های نوظهور اجتماعی افزود: استفاده از روش های نوین، به روز بودن، آموزش مستمر نیروهای اورژانس اجتماعی از اهمیت بالایی برخوردار است  زیرا در حال حاضر جامعه به طور جدی نیازمند متخصصین اجتماعی است تا در بحران های اجتماعی یاریگر آحاد جامعه باشند.

 درادامه جدیدی ، معاون اموراجتماعی با اشاره  به آگاهی واشراف کامل مجموعه به مشکلات اجتماعی ، در خصوص لزوم توجه دقیق به نقش و اهمیت تقویت روحیه نیروها جهت برطرف نمودن چالش های پیش رو ورفع کمبودها و مشکلات توضیحات لازم راارائه کرد و افزود:نیروهای توانمند اورژانس اجتماعی  به عنوان سرمایه سازمان و  نماد بهزیستی، همواره با تعهد و مسئولیت پذیری بالا در کمک به سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی پیشرو هستند.

در ادامه کارشناسان حاضر دراین نشست با طرح مسائل پیش روی خود درخصوص حل و فصل بهتر و اثربخش تربه بحث وتبادل نظر پرداختند.

گفتنی است اورژانس اجتماعی در حال حاضر شامل چهار فعالیت مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی (مرکز مادر اورژانس اجتماعی)، پایگاه خدمات اجتماعی (ایستگاه اورژانس اجتماعی)، خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است که در ۱۴ شهرستان استان فعال است.

اورژانس اجتماعی خط مقدم کنترل آسیب های اجتماعی

کد خبر 89530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد