۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
پویش "لبخنــد مــــــادری"

این پوشش به همت بنیاد ۱۵ خرداد با هدف تشویق به فرزندآوری و حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند به بالا و چندقلو، شنبه ۲۸ مـردادماه در هتل پارسیـان استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ در این برنامه کامران علی‌مددی معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه به نمایندگی از این اداره‌کل حضور یافت که در ادامه از سوی خانواده‌ها و مسئولین، از خدمات بهزیستی در زمینه حمایت‌ از خانواده‌های دارای چندقلو تقدیر شد.


همچنین در خلال این برنامه میثم کلهری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت: امروز شاهد توزیع بسته‌های لبخند مادری در بین خانوارهای دارای فرزند سوم و چند قلو(سه و چهار) در استان کرمانشاه بودیم، این طرح در حمایت از خانواده‌های محروم مناطق حاشیه‌ای استان برگزار شد.

میثم کلهری افزود: در پویش لبخند مادری ۵۰ بسته شامل ۴۰ قلم از وسایل مورد نیاز نوزادان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر اهداء گردید. 

در این برنامه علاوه بر بسته لبخند مادری به خانواده‌های دارای فرزندان سه و چهار قلو هدیه نقدی ۱ میلیون تومانی به ازاء هر فرزند و ۶ ماه تأمین پوشک مورد نیاز نوزادان و هدیه معنوی متبرک به نام امام حسین علیه السلام اهداء شد.
 

برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 87713

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد