جلسه هم اندیشی برگزاری  برنامه های هفته بهزیستی برگزار شد

صبح یکشنبه در جلسه شورای معاونین اداره کل بهزیستی استان همدان در جهت هماهنگی و برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه مناسب تر هفته بهزیستی در استان همدان به انجام رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان، دکتر محمدمهدی شاهقدمی، مدیرکل بهزیستی استان همدان با بیان اینکه هفته بهزیستی از ۲۴ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ با شعار "برای مردم، برای بهزیستن"  آغاز می شود، عنوان کرد: طی این هفته نگاه ویژه باید نسبت به ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی باشد.

وی با تصریح بر اینکه در این هفته برنامه ریزی هایی جهت اجرای همایش هفته بهزیستی، برپایی نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی، برپایی میز خدمت و ارائه خدمات بهزیستی به مردم، افتتاح مساکن مددجویی و غیره به انجام رسیده است، گفت: طی این هفته نشست رسانه ای، حضور در برنامه های صدا و سیما، افتتاح کارگاه های تولیدی، دیدار با خانواده های مددجویان بهزیستی را خواهیم داشت.

مدیرکل بهزیستی استان همدان هم چنین از دیدار با خانواده های دارای فرزند چندقلو، توزیع بسته های معیشتی و حمایتی در قالب رزمایش، دیدار با بانوان سرپرست خانوار با تعداد فرزندان بالا وغیره سخن گفت.

گفتنی است؛ هفته بهزیستی از ۲۴ تیرماه آغاز و برنامه های متنوعی در قالب ارائه خدمات بهزیستی به جامعه هدف و عموم مردم، تبیین اقدامات به عموم مردم، برگزاری همایش، برگزاری پیاده روی خانوادگی و برنامه های ورزشی برای کارکنان و جامعه هدف، برپایی نمایشگاه صنایع دستی وغیره از جمله برنامه های بهزیستی استان همدان طی این هفته است.

جلسه هم اندیشی برگزاری هفته بهزیستی برگزار شد

جلسه هم اندیشی برگزاری هفته بهزیستی برگزار شد

جلسه هم اندیشی برگزاری هفته بهزیستی برگزار شد

جلسه هم اندیشی برگزاری هفته بهزیستی برگزار شد

کد خبر 83232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد