همزمان با هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر، نمایشگاه عکس در شهرستان صحنه برپا شد

جهانبخش میرخانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان صحنه از برپایی نمایشگاهی به‌مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: با همکاری و هماهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نمایشگاه عکسی با موضوع خُسران(عواقب اعتیاد) برپا نموده‌ایم تا عواقب اعتیاد را به تصویر بکشیم. 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ میرخانی در ادامه افزود: این اداره به‌عنوان عضوی از شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان و در راستای عمل به وظیفه‌ای که در قبال رشد و تعالی جامعه هدف دارد، نمایشگاه عکسی برپا نموده است تا مخاطبین را با عوارض خانمان‌سوزی که اعتیاد از نظر فردی و اجتماعی می‌تواند بر سر یک جامعه بیاورد آشنا سازد. 

نادر حیدریان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان نیز با بیان خطرات مواد صنعتی و لزوم آشنایی خانواده‌ها از این خطرات با ارتقاء آگاهی و آموزش جمعیت عمومی گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه پیشگیری اولیه از اعتیاد در گروه‌های هدف خانواده کودکان و نوجوانان و ارتقاء آگاهی مردم در زمینه مضرات مواد مخدر می‌باشد.

وی در ادامه افزود: به‌منظور آگاه ‌سازی عموم مردم در راستای آگاه‌سازی جامعه از ناهنجاری‌های ناشی از اعتیاد و آسیب‌های بعدی آن می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی مفید و سازنده برای نسل جوان اقدامات پیشگیرانه‌ای انجام داد. 

در پایان میرخانی رئیس اداره بهزیستی شهرستان صحنه از عموم شهروندان به‌ویژه والدین دعوت نمود جهت آگاه‌سازی نسل جوان، به همراه فرزندان خود از این نمایشگاه که به مدت یک هفته تا تاریخ ۸ تیرماه برپا خواهد بود، بازدید به عمل آورند.
برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 82932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد