بهار| برگزاری جلسه امور فرهنگی با هدف برنامه ریزی مناسبتهای پیش رو در تیرماه ۱۴۰۲

در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۴۰۲ جلسه امور فرهنگی با حضور سرپرست کارشناسان حوزه ها و مسئولین مراکز غیردولتی بهار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره  بهزیستی شهرستان بهار قادری احسانپور؛ سرپرست بهزیستی گفت: هدف از برگزاری این جلسه برنامه ریزی در خصوص اجرای برنامه در مناسبت های پیش رو می باشد

در ادامه برنامه های قابل اجرا در مناسبت های تیرماه توسط مسئول فرهنگی ارائه شد و دیگر اعضاء پیشنهادات و برنامه های قابل اجرا در حوزه کاری خود را مطرح نموده و در ادامه برنامه های پیشنهادی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

محمد قادری گفت: اولین مناسبت آتی برپایی مراسم جشن ازدواج ویژه افراد جامعه هدف با همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان از جمله برنامه های این هفته می باشد.

قادری ادامه داد: توزیع بروشورهای اطلاع رسانی در این مراسم توسط مرکز اورژانس اجتماعی و مرکز سلامت روان، برگزاری کارگاههای پیشگیری از اعتیاد، برگزاری مسابقات فرهنگی ـ ورزشی و  بومی محلی و همچنین کتابخوانی توسط تسهیلگران cbr در شهر مهاجران و مرکز ترک اعتیاد نوید آرامش از جمله برنامه های  مصوب شده جهت اجرا در هفته مبارزه با مصرف مواد مخدر می باشد.

ایشان در ادامه به اجرای برنامه در هفته بهزیستی پرداخته و گفت: غبارروبی گلزار شهدا توسط همکاران، دیدار با فرماندار، برپایی میز خدمت در نمازعبادی سیاسی جمعه به همراه توزیع بروشورهای اطلاع رسانی، اطلاع رسانی و ارائه گزارش عملکرد بهزیستی بهار در فضای مجازی، برگزاری مراسم جشن با همکاری پرسنل و مراکز برای افراد جامعه هدف و همچنین برپایی نمایشگاه از دستاوردهای مددجویان در محل سالن آیت اله بهاری، بازدید از طرحهای اشتغالزایی موفق و همچنین تجلیل از کارآفرینان برتر، نشست خبری رئیس با کانال آوای بهار، اردوی داخل شهری ویژه کوکان تحت حمایت توسط cbr ، توزیع سبدغذایی و ... از جمله برنامه های قابل اجرا در هفته بهزیستی می باشد

در هفته عفاف و حجاب برگزاری نشست تخصصی با موضوع شناسایی آسیب‌های اجتماعی خانواده در حوزه عفاف و حجاب و برگزاری دوره های آموزش خانواده توسط مراکز غیردولتی و همچنین تجلیل از افراد با حجاب برتر از جمله مواردی بود که قابل اجرا می باشد. اعیاد قربان و غدیر  از جمله مناسبتهای دیگری بود که مورد نظر قرار گرفته شد و توزیع سبد غذایی در روز عید غدیر مورد توجه ویژه قرار گرفت.

کد خبر 82753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد