بازدید معاون و کارشناسان معاونت اموراجتماعی از مراکز کنگاور

معاون اموراجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه به‌همراه کارشناس‌مسئول دفتر توانمندسازی خانواده و کارشناسان این معاونت، از فعالیت‌های دفتر زنان در شهرستان کنگاور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ در این بازدید، علی‌مددی معاون اموراجتماعی، توضیحاتی درخصوص اهمیت نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار و ارتباط با منابع اجتماعی، آماده‌سازی شغلی و آموزش‌ها ارائه داد.
همچنین رئیس اداره بهزیستی و مسئول اموراجتماعی شهرستان نیز گزارشی از روند فعالیت‌های دفتر زنان ارائه داده و چالش‌هایی را مطرح کردند که راهکارهای کارشناسی در این خصوص ارائه گردید.

در ادامه‌، بازدید از مرکز مثبت زندگی با مدیریت گودینی صورت گرفت. در این بازدید برنامه‌ها و فعالیت‌های اصلی دفتر بررسی شد و بر اهمیت تشکیل گروه‌های همیار زنان و دختران با توجه به تأثیرات بالای توانمندی و ایجاد پویایی در زنان با عضویت در گروه‌ها، شناخت کامل از خانواده‌ها و تحلیل آن در راستای توانمندسازی، مستندسازی، تهیه گزارش‌های علمی مددکاری، پرهیز از تکراری بودن گزارشات، ارتباط با تمامی افراد خانواده، توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خانواده در راستای بازتوانی پایدار، ارتباط با منابع اجتماعی و سایر موضوعات تاکید شد و توسط مسئول دفتر زنان توضیحات و راهنمایی‌های لازم ارائه شد.
برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید 

کد خبر 82306

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد