امکان خرید اینترنتی با کالابرگ به زودی فراهم خواهد شد

معاون رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نسخه جدید برنامه شبکه ملی اعتبار (شما) تا چند روز آینده به روزرسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛ علی‌رضا عسگریان افزود: افرادی که پیامک واریز اعتبار را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی "شما" و وارد کردن کد #۱۴۶۳*۵۰۰*، از شرایط اعتبارشان آگاه شوند.

وی با بیان اینکه نسخه جدید برنامه کاربردی شما بسیار دقیق‌تر شده است، گفت: این برنامه تا یکی دو روز آینده به‌روزرسانی خواهد شد و در این نسخه، در بخش پرسش و پاسخ، امکان تعامل فراهم شده است.
وی بابیان اینکه افراد می‌توانند به لیست فروشگاه‌های فعال طرح کالابرگ الکترونیک دسترسی داشته باشند گفت: لیست ۵۸ هزار فروشگاه فعال در برنامه کاربردی "شما" مشخص است و زمانی که GPS تلفن همراه روشن باشد، از طریق این برنامه تمام مغازه‌های اطراف که در این طرح فعال هستند به کاربر نشان داده می‌شوند.
عسگریان درخصوص امکان خرید اینترنتی در این طرح نیز گفت: به زودی امکان خرید اینترنتی با استفاده از طرح کالابرگ الکترونیک فراهم خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:
استفاده از تراکنش کالا برگ الکترونیکی در کرمانشاه از هفت و نیم میلیارد تومان گذشت
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی یارانه سه دهک اول جامعه با اجرای مرحله جدید کالا برگ الکترونیکی از ۱۳ خرداد ماه، گفت: میزان تراکنش‌های این طرح تاکنون در استان کرمانشاه به هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است.
برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا اینجا را لمس کنید

کد خبر 82104

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد