بهار | دیدار سرپرست و کارکنان با رئیس دادگستری شهرستان

سرپرست بهزیستی شهرستان، کارشناس پیشگیری، مسئول و کارشناسان اورژانس اجتماعی و مسئول مرکز سلامت روان نگاه نو با حضور در دفتر رئیس دادگستری با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار در این دیدار قادری احسانپور سرپرست بهزیستی شهرستان  انتصاب آقای دکتر عزیزی را به عنوان رئیس دادگستری شهرستان تبریک و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستار شد و به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره نمود.

آقای عزیزی رئیس دادگستری شهرستان بهار گفت: تعامل خوب دو نهاد دادگستری و بهزیستی، باعت بیشترین گره گشایی از طرف بهزیستی و همچنین خط ۱۲۳ جهت پیگیری و انجام امور جامعه هدف تحت پوشش بهزیستی شهرستان  می باشد.

 وی در ادامه از نحوه ارائه خدمات بهزیستی و اورژانس اجتماعی  در جهت ارائه خدمات با کیفیت و حل مشکلات جامعه هدف و نیازمندان  از رئیس و پرسنل بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ایشان  در ادامه عنوان کرد: دادگستری شهرستان در کنار مجموعه بهزیستی و اورژانس اجتماعی آمادگی کامل در زمینه برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی و اعزام نیروی تخصصی جهت برگزاری دوره را دارد.

کد خبر 81690

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد