شهرستان همدان|  اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی

اولین جلسه شورای مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان همدان با حضور معاون فرماندار، مدیر بهزیستی شهرستان، روسای ادارات عضو، کارشناسان مشارکت استان، خیرین و تعدادی از مدیران موسسات خیریه در سالن شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان همدان در ابتدای جلسه نوروزی ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین و عرض تسلیت بمناسبت ارتحال معمار کبیر انقلاب و شهدای قیام ۱۵ خرداد، از عملکرد بهزیستی شهرستان در سال ۱۴۰۱ گزارش کاملی را ارائه نموده و گفت: با تلاش همکاران و موسسات خیریه فعال و دلسوز در سال گذشته توانستیم در رفع  برخی از نیازهای جامعه هدف در زمینه های مختلف از جمله دارو، درمان، معیشت، ودیعه مسکن، اشتعال، جهیزیه و... قدم هایی را برداریم که قطعا با توجه به نیازمندی افراد تحت پوشش کافی نبوده و نیاز است که بیش از پیش در جلب و جذب مشارکتها تلاش نمائیم.

وی افزود: با توجه به مصوبه جلسه که در فروردین ماه سال گذشته تصویب شد، جلسات شورا بصورت منظم در هر فصل برگزار خواهد شد و امیدواریم که این جلسات منشاُ خیر و برکت باشد.

در ادامه حاج آقا صلواتیان نیز مطالبی از دیدگاه اسلام و قرآن درباره موضوع مشارکتهای مردمی عنوان نموده و گفت در اسلام توجه ویژه ای به موضوع کمک به مستمندان و ایتام شده و سفارش زیادی در این باب انجام شده که مسئولیت افراد در قبال رسیدگی و رفع مشکلات معیشتی نیازمندان بسیار سنگین بوده و به عنوان تکلیف از آن یاد شده است.

درپایان تیموری معاون فرماندار نیز مطالبی در خصوص مشارکتهای مردمی بهزیستی عنوان نمود.

کد خبر 81415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد