بهار | دیدار با امام جمعه شهرستان

محمد قادری احسانپور سرپرست بهزیستی شهرستان به همراه کارشناسان حوزه های تخصصی با امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان بهار دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان  بهار، در این دیدار امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از سرپرست و کارکنان بهزیستی بهار در خصوص خدمت رسانی به جامعه هدف اذعان داشت: خدمت به خلق جز بهترین عبادات است و خوشا به حال کسانی که در رفع مشکلات مردم بویژه محرومین و معلولین قدم برمی دارند.

 امام جمعه شهرستان در ادامه افزود: این اقدامات خداپسندانه مورد رضایت حق تعالی قرار می گیرد و تمام اینها به نفع خود انسان است و در جایگاه رفیع قرار می‌گیرد. و همچنین معضلات و آسیبهای اجتماعی شهرستان و پیگیری امور توسط اورژانس اجتماعی را خواستار بودند.

وی در ادامه عنوان کرد: ستاد نماز جمعه شهرستان در کنار مجموعه بهزیستی آمادگی کامل برای رفع مشکلات افراد نیازمند جامعه هدف بهزیستی را دارد.

رئیس اداره بهزیستی بهار نیز خلاصه ای از گزارش و اقدامات صورت پذیرفته را در بخش های مختلف حوزه های تخصصی توانبخشی، امور توسعه و پیشگیری، امور اجتماعی، مشارکتهای مردمی و مسکن مددجویان را ارائه کرد.

 در ادامه کارشناسان حوزه های تخصصی (پیشگیری، اشتغال و مسکن) گزارش مختصری از فعالیتهای مربوطه را ارائه نمودند.

کد خبر 81283

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد