۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
رزن | برگزاری برنامه ضیافت مهربانی

بر اساس شیوه نامه اجرایی مشارکتهای مردمی در ماه مبارک رمضان برنامه ضیافت مهربانی در روستای سلطان آباد از توابع بخش سرد رود شهرستان رزن با حضور امام جمعه شهر دمق، بخشدار دمق، اعضای شورای اسلامی شهر دمق، خیرین، رئیس اداره بهزیستی شهرستان، کارشناس مشارکتهای مردمی بهزیستی شهرستان، کارشناس امور فرهنگی بهزیستی شهرستان و مدیر مرکز مثبت زندگی کد۷۹۲ برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان رزن این برنامه با صرف افطار در منزل خانواده دارای دو معلول شروع گردید.

 در ادامه رئیس اداره بهزیستی شهرستان ضمن تشکر از حضور امام جمعه دمق و مسئولین و خیرین، خدمات سازمان بهزیستی و نظام جامعه هدف را تشریح و تبیین نمود.

امام جمعه شهر دمق و بخشدار دمق هم از مجموعه بهزیستی  شهرستان به جهت برگزاری مراسم و همچنین خدمات رسانی به جامعه هدف، تقدیر و تشکر نموده و افزودند این برنامه ها سبب آشنایی بیشتر مسئولین از روند خدمت رسانی و شناخت مشکلات آحاد جامعه هدف می گردد و بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

لازم به ذکر است در ادامه  مراسم ضمن بررسی مشکلات مددجو بسته معیشت به ارزش۱۳ میلیون ریال و کارت هدیه به ارزش۵ میلیون ریال از طرف خیرین در اختیار خانواده قرار گرفت.

گفتنی است در پایان مراسم مصوب گردید :

-هزینه نگهداری فرزند خانواده بعد از پذیرش در مرکز نگهداری توسط یکی از خیرین تقبل گردد.

-مقرر گردید سرویس بهداشتی(حمام) خانواده توسط دهیاری روستا و بخشداری پیگیری و تعمیر گردد.

-مقرر گردید تعدادی از لوازم خانگی مورد نیاز خانواده از طریق اعضای شورای شهرپیگیری، خریداری و در اختیار خانواده قرار گیرد.

-مقرر گردید تعداد۲۰ بسته معیشتی از طرف خیر نیکوکار تهیه و در اختیار مرکز مثبت زندگی کد۷۹۲ جهت توزیع بین مددجویان تحت پوشش قرار گیرد.

کد خبر 77316

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد