به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی با بیان اینکه برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی، خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳، خدمات سیار اورژانس خدمات اجتماعی و پایگاه خدمات اجتماعی است، افزود: خط تلفن اورژانس اجتماعی ۱۲۳ در سال گذشته پاسخگوی بیش از ۵ هزار تماس تلفنی هم استانی ها بوده و بهزیستی توانسته است خدمات تخصصی خود را در اختیار آنها قرار دهد.
وی خاطر نشان کرد: خط تلفن ۱۲۳ همه روزه و به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماس های همشهریان و مداخله در بحران های فردی و خانوادگی است و تیم خدمات سیار مرکز اورژانس اجتماعی متشکل از مددکار و روانشناس در مواقع بحرانی به یاری تماس گیرندگان می پردازند.
وی اظهار کرد: در سال گذشته یک هزار و ۲۲۰ نفر از کودکان و زنان در معرض آسیب های اجتماعی و آسیب دیده و سایر افراد در معرض بحران شناسایی و در مرکز اورژانس اجتماعی جهت دریافت خدمات تخصصی(مددکاری، روانشناسی، حقوقی، نگهداری، روانپزشکی، آموزشی و...)به صورت سرپایی و نگهداری موقت پذیرش شده اند.
نظر شما