به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان سلمان حسینی عنوان کرد: باتوجه به درخواست جامعه هدف و ضرورت برقراری مدیریت شبانه در زمینه خدمات رفاهی ،بلیط و اسکان جامعه هدف ،ستاد پذیرش بهزیستی استان زنجان در خارج از ساعت اداری و به صورت شبانه نیز خدمات مورد نیاز مددجویان را ارائه خواهد نمود.
وی افزود: به منظور بهره مندی بیشتر مراجعین از خدمات مطلوب و منطبق بر نیازهای مطرح شده،هماهنگی های لازم ستاد پذیرش با کلیه معاونت ها و حوزه های درون سازمانی و یا سایر نهادها، دستگاه ها و سازمان ها صورت گرفته است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بررسی، تحلیل و طبقه بندی نوع نیاز مراجعین بر اساس مستندات، انجام هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات از واحد های ذیربط ، راهنمایی، هدایت، یا در صورت لزوم ارجاع مراجعین به بخش های درون و برون سازمانی از جمله وظایف مدیریت شبانه است که در ستاد پذیرش بهزیستی صورت می پذیرد
وی اضافه کرد: پیگیری مطالبات مراجعین ، تهیه گزارش مددکاری و پاسخگویی به مراجعین و مبادی ذیربط، انتقال بین استانی پرونده های مددجویی با هماهنگی معاونت ها، انجام اقدامات لازم جهت پذیرش گروههای هدف در مراکز و موسسات تحت نظارت ، مستند سازی خدمات ارائه شده به مراجعین و تهیه گزارش های مورد نیاز مراجعه ، ثبت پذیرش و ترخیص گروههای هدف در بانک اطلاعات ، پاسخگویی به جامعه هدف سازمان در ساعات غیر اداری بر اساس دستورالعمل مدیریت شبانه از اهم فعالیت های میز خدمت در بهزیستی استان است.
نظر شما