تویسرکان| اختتامیه طرح همیار مادر و کودک

با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان در اختتامیه طرح همیار مادر و کودک، از شرکت کنندگان در طرح تقدیرگردید .

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان ؛شهرام کلوندی در خصوص این طرح گفت: از آنجایی که پیشگیری از آسیبهای اجتماعی یکی از راههای قرار گرفتن در مسیر توسعه پایدار است، دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی نیز از طرحهای مبتنی بر اجتماع محلی کمک میگیرد تا بتواند برنامه های پیشگیرانه را بگونه ای طراحی نماید تا در خدمت توسعه پایدار قرار گیرد.

 وی در ادامه افزود : طرح توانمندسازی خانواده محور همیار مادر و کودک در ذیل عنوان برنامه های مشارکت اجتماعی تلاش میکند تا با بکارگیری رویکرد همیاری از مجموعه برنامه های مشارکتی، اقدامات اجتماعی را برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی طراحی نماید. به همین منظور این طرح، بین رشتهای تلقی شده و با بکارگیری تکنیکهای تسهیلگری اجتماعی در گروهسازی، پویایی گروهی، مسولیت اجتماعی و... به توانمندسازی خانواده ها می پردازد تا از این طریق به ترویج مفاهیم مرتبط با سلامت و نیز پیشگیری از آسیبهای اجتماعی در کودکان 1 تا 3 سال اقدام نماید.

لازم به ذکر است در این طرح 20 نفر از مادران باردار شهرک قائم به مدت 24 ساعت از آموزشهای موسسه راز بزرگ زندگی بهره مند شدند و در پایان به رسم یادبود توسط رئیس و کارشناس امورپیشگیری به شرکت کنندگان در طرح جوایزی اهداء شد

کد خبر 70512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد