بهار| بخشدار لالجین به همراه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهمان خانواده های دارای دو معلولی

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت بخشدار لالجین به همراه سرپرست، کارشناس اداره بهزیستی شهرستان بهار و مدیر مرکز مثبت زند کد ۳۳۸، از منزل خانواده دارای دو معلول بازدید بعمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار سرپرست بهزیستی گفت:  افراد دارای معلولیت توانمندی های زیادی دارند که نیاز به توجه و شکوفایی هر چه بیشتر دارد و بعضی از این افراد برای ما نماد تلاش می باشند و انسان با مشاهده آنها انرژی مضاعفی دریافت می کند.

والدین افراد دارای معلولیت به خصوص مادرانشان نماد صبر و خدمت هستند و بسیاربا علاقه به فرزند یا همسر خود خدمت می نمایند و مجموعه بهزیستی احترام خاصی را جهت این خانواده ها قائل می باشد.

محمد رضا مقدادی پور ضمن تبریک روز جهانی معلولین و تشکر از خانواده این عزیزان و همچنین حاضرین گفت: خدمات بهزیستی در ۲ بخش مستمر و غیر مستمر به افراد دارای معلولیت ارائه می گردد و در سال های اخیر افزایش مستمری و خدمات  و پرداخت حق پرستاری را شاهد بوده ایم .

بعد از بازدید  مقرر گردید  بخشدار لالجین در حد توان با کمک از خیرین و مشکلات خانواده های دارای معلول که از نزدیک با مسائل ومشکلات این عزیزان آشنا شد بررسی و مرتفع گردد.

گفتنی است در این دیدار کارت هدیه ای به مادر خانواده اهدا شد.

 بهار| بخشدار لالجین به همراه سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهمان خانواده های دارای دو معلولی

کد خبر 70014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد