فیروزکوه| باهم ببینیم| کارگاه آموزشی با محوریت خود مراقبتی

کارگاه آموزشی با محوریت خودمراقبتی ویژه دانش آموزش مدرسه مهر نوین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دوره آموزشی خودمراقبتی با هماهنگی اورژانس اجتماعی در مدرسه مهر نوین شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه در این خصوص گفت: اورژانس اجتماعی در قالب آموزش خود مراقبتی با هدف استفاده از کلیدهای استراتژیک برای توان افزایی و به منظور داشتن زندگی سالم با حضور رئیس اورژانس اجتماعی و کارشناس اورژانس اجتماعی برگزار شد. علی اصغر عموزاده اظهار داشت: وظیفه اورژانس اجتماعی آگاهی رسانی و اطلاع رسانی و با هدف پیشگیری است تا مردم بدانند وظیفه اورژانس اجتماعی چیست و در چه مواردی می تواند به مردم کمک کند.

رئیس بهزیستی شهرستان فیروزکوه با تاکید بر ترویج خودمراقبتی بیان داشت: برگزاری چنین دوره هایی می تواند به سلامت روان افراد جامعه کمک کند و خود مراقبتی و اصلاح سبک زندگی و تامین شرایط روحی روانی را مهمترین عامل برای داشتن زندگی ایده آل دانست و همراه روش های خودمراقبتی بر یادگیری روش های خودمراقبتی و مهارت های زندگی تاکید کرد.

عموزاده در پایان افزود: ماآموزش ها را در محیط هایی مهم مانند مدرسه و محلات پرخطر(آسیب خیز) ارائه می دهیم، البته برنامه های این چنینی نیازمند همکاری بین بخشی و بین دستگاهی با دستگاههایی است که از ظرفیت کامل برخوردار هستند.

کد خبر 68757

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد