به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان رزاق منافی خدمات ارائه شده به مراجعه کنندگان تحت پوشش را ارائه تسهیلات مسکن که شامل ودیعه بلاعوض، وام بانکی و تهیه وساخت مسکن تا سقف تعیین شده در دستورالعمل، تسهیلات اشتغال (خدمات بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی و وام قرض الحسنه ایجاد اشتغال و نیز معرفی به شرکتها و کارفرمایان متقاضی نیرو و ...)پرداخت کمک موردی تحت عناوین مختلف ازجمله امرار معاش، ایاب و ذهاب، برقراری مستمری و غیره و ارائه آموزش ها از طریق حوزه پیشگیری برشمرد.
منافی اضافه کرد: عده ای از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کم توانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمی توانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده نمایند به همین دلیل و تسهیل ارائه خدمات کلیه خدمات اعم از الکترونیکی و غیر الکترونیکی به صورت جامع در میز خدمت نیز ارائه می شود.
وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل فرایندد و نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل و ارسال به ایمیل فرد نیز اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.
نظر شما