دیلم /تجلیل از کارمند نمونه بهزیستی دیلم

آ️یین تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان دیلم با حضور امام جمعه،فرماندار،معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار،بخشدار مرکزی،اعضای شورای اداری و ومسولین کمیته های بزرگداشت هفته دولت در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دیلم برگزار شد.

در این آیین حسین داودی کارشناس مسکن و اشتغال اداره بهزیستی شهرستان دیلم به عنوان کارمند نمونه این اداره معرفی وبا اهداءلوح تقدیر و هدیه از سوی  ناصر کشاورزی فرماندار شهرستان دیلم از وی تجلیل به عمل آمد.
متن لوح تقدیر به شرح زیر می باشد:
چهارم شهریور ماه روز کارمند ،فرصتی برای تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضایت پروردگار است،آنان که همه همت و تلاش شان در رفع مشکلات مردم و ایجاد ارامش در جامعه است.
کارکنان دولت با الگو قرار دادن شهیدان رجایی و باهنر که تجلی راستین خدمتگزاری به مردم بودند روحیه امید،تلاش و نشاط را در جامعه ترویج نموده و در این مسیر صادقانه و دلسوزانه گام بر می دارند.
اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره این شهدای والا مقام،هفته دولت و روز کارمند را تبریک عرض نموده،موفقیت و سربلندی شما را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی(ره)و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و سیاست های دولت مردمی و ایران قوی از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

دیلم /تجلیل از کارمند نمونه بهزیستی دیلم

کد خبر 65005

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد