نجف آباد | بازدید نوروزی مسئولین از مراکز نگهداری و توانبخشی شهرستان

همزمان با آغاز سال نو، مسئولین شهرستانی و معاون توانبخشی بهزیستی استان از دو مرکز نگهداری و توانبخشی اعصاب و روان پرستو و خانه ی کوچک یسنا بازدید کردند.

به مناسبت سال نو، در بازدید از دو مرکز نگهداری و توانبخشی اعصاب و روان پرستو و خانه ی کوچک یسنا، مباشری فرماندار و صالحی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، صدیقی معاون توانبخشی و عمادی کارشناس توانبخشی بهزیستی استان، حجت الاسلام و المسلمین  محمدی امام جمعه ی ویلاشهر، قناعت کار رئیس اداره بهزیستی نجف آباد و جمعی از کارشناسان این اداره و خیرین حضورداشتند.

در این دیدار فرماندار ویژه ی شهرستان نجف آباد طی بازدید از قسمت های مختلف مرکز پرستو، ضمن تقدیر و تشکر از خدمات کارکنان و مسئول فنی مرکز، بصورت مستقیم با مددجویان مقیم مرکز دیدار و گفت و گو کرد.

مباشری با اشاره به شعار سال جاری مبنی بر (تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) فعالیت های حرفه آموزی این مرکز برای مددجویان را از مصادیق توانمند سازی بر شمرد و گفت اینگونه فعالیت ها تاثیرگذاری بسزایی در درمان بیماران خواهد داشت.

در خلال این بازدید مسئولین با حضور در خانه ی کوچک یسنا، از نزدیک با فرزندان مقیم خانه و کارکنان، دیدار و گفتگو داشتند. در این دیدار صدیقی معاون توانبخشی بهزیستی استان اصفهان خدمت به کودکان بی سرپرست را مهم و با ارزش برشمرد و در خصوص کارکنان خانه ی یسنا که با کرامت و پرمهری فراوان جای خالی والدین این کودکان را پر میکنند؛ ابراز خرسندی و رضایت کرد.

وی ابرازامیدواری کرد که با برنامه های توانمند سازی ویژه ی معلولین، می توان گام بزرگی در راستای استقلال بخشی به مددجویان برداشت. معاون توانبخشی در ادامه ی صحبت، نقش خیرین را بسیار تاثیرگذار دانست و از خیرین خانه ی کوچک یسنا تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 54491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد