دیدار نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با سرپرست بهزیستی گیلان

عصر روز بیست وهشتم اسفندماه ، خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر سرپرست بهزیستی گیلان با وی دیدار و در خصوص رسیدگی به نیازهای توانخواهان و امورات جامعه هدف بهزیستی به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

سید مهدی خدمت بین دانا در حاشیه این دیدار با تشریح اینکه با نگاه همگانی و ویژه سعی میکنیم تا توانخواهان و جامعه هدف بهزیستی را به آرامش برسانیم عنوان کرد: همواره تمام دغدغه مندی ما این است تا خدمتگزار صدیق و خوبی برای مردم به ویژه مددجویان بهزیستی باشیم و تلاش میکنیم تا رضایتمندی این عزیزان را حاصل کنیم.

سرپرست بهزیستی گیلان در ادامه افزود: امیدواریم با همکاری و همیاری کلیه دستگاه های مربوطه و مسئول و نمایندگان محترم استان در مسیر کمک به جامعه هدف بهزیستی خدمات شایسته و ارزنده ای به این عزیزان ارائه دهیم چرا که مردم ولی نعمت نظام هستند و خدمتگزاری به خلق نیز از عبادات است.

در پایان این دیدار خلیل بهروزی فر نماینده مردم شریف فومن و شفت  نیز آمادگی کامل خود را برای هماهنگی پیرامون هرگونه همکاری جهت رفع مشکلات توانخواهان و مددجویان بهزیستی به‌ ویژه در شهرستان های فومن و شفت  اعلام نمود.

کد خبر 54043

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد