سمیرم| دیدار با فرماندار شهرستان در بمناسبت روز جانباز

بمناسبت میلاد با سعادت حضرت ابوالفضل(ع)، رئیس اداره بهزیستی با الیاس پور فرماندار شهرستان و جانباز دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، رئیس اداره بهزیستی بمناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت ابو الفضل (ع) و روز جانباز، با هدف تبریک این روز با فرماندار شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار داودی ضمن تشکر از نگاه ویژه دستگاه‌های اجرایی و در راس فرمانداری شهرستان نسبت به نیازمندان و جامعه تحت حمایت بهزیستی، بر لزوم رفع پاره‌ای موانع از جمله مناسب‌سازی اماکن و دسترسی سالمندان و معلولین با شرایط خاص از کلیه امکانات شهری، اظهار کرد:با توجه به منویات گهر بار مقام معظم رهبری (مدظله العالی )مسئولیت رسیدگی و رفع موانع و ورود و حل مسایل افراد دارای معلولیت تنها برعهده یک دستگاه بخصوص نبوده و همه باید در این راستا برنامه ریزی مدون داشته باشند.

وی ضمن اشاره به عملکرد فعالانه و مثمر ثمر اورژانس اجتماعی شهرستان از بدو تاسیس، تاکید کرد: ضرورت شهرستان به بهره‌برداری از ساختمان جدید اورژانس اجتماعی و اختصاص فضایی مناسب  نیازی مبرهن بوده و رفع موانع آن کوششی جهادی می‌طلبد.

داودی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، غربالگری بینایی و شنوایی و مشاوره ژنتیک از یک سو و کمک به بهبود یافته گان اعتیاد در زمینه‌های مسکن و اشتغال را گامی موثر در زمینه نیل به جامعه‌‍ای سعادتمند و سالم دانست که بهزیستی از دیر باز پیشرو آن بوده است.

کد خبر 53464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد