میامی | حضور مدیرکل بهزیستی استان در مناطق کم برخوردار فرومد و پل ابریشم شهرستان

علیرضا ایزدپور در همراهی استاندار استان و نماینده مردم شهرستان شاهرود و میامی بازدید و دیداری را از مناطق روستای فرومد و منطقه پل ابریشم داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، مهندس هاشمی استاندار استان و خانی نماینده شریف مردم شهرستان های شاهرود و میامی بازدیدی از مناطق کم برخوردار شهرستان میامی داشت.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان در هیات بازدید و دیدار استاندار و نماینده شهرستان از مناطق کم برخودار روستای فرومد و منطقه پل ابریشم نیز حضور داشت.

این بازدید و دیدار که همزمان با نهمین روز از دهه فجر آغاز شد، استاندار،  نماینده شهرستان های شاهرود و میامی و هیات همراه با حضور در فرمانداری شهرستان سفر خود را آغاز و سپس با حضور در روستای فرومد دیداری با ساکنین، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا داشتند.

استاندار و هیات همراه پس از روستای فرومد در منطقه پل ابریشم شهرستان حضور و از روستاهای این منطقه بازدید و دیداری را با ساکنین این منطقه داشتند.

سفر یک روزه استاندار و هیات همراه که از صبح روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه آغاز شد تا ساعات اولیه ۲۲ بهمن ماه در مناطق کم برخوردار شهرستان میامی بطول انجامید. در این سفر برخی از مشکلات و مسائل منطقه بصورت میدانی بازدید و دستوراتی در خصوص کاهش و رفع این مشکلات ابلاغ شد.

کد خبر 52216

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد