کارگروه عملیاتی مراکز مثبت زندگی

ایزدپور گفت : انتظار می رود خدمات در مراکز مثبت زندگی در کمترین زمان و در دسترس ترین شکل انجام شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان کارگروه عملیاتی کمیته مثبت زندگی بمناسبت دهه فجر و همزمان با ششمین روز از این ایام با حضور علیرضا ایزدپور مدیرکل، معاونین، مسئولین ستادی و اعضای انجمن مراکز مثبت زندگی استان در سالن فیاض بخش اداره کل  برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدا ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از زحمات همکاران مراکز مثبت  زندگی بر مواردی همچون دقت در گزارش نویسی، پیگیری و بررسی مستمر در اجرای خدمات به مددجویان ، ضرورت در کسب اطلاعات جامع از پرونده های تحت حمایت در مراکز، ضرورت تعامل مناسب و سازنده و همچنین روحیه تیمی اشاره و افزودند : یکی از تاکیدات در موضوع مراکز مثبت زندگی ضرورت دقت در ثبت و تکمیل آمار، پیگیری های منظم و به موقع  است که این امر در ۲۱ مرکز استان در حال اجرا می باشد و نیازمند توجه بیش از پیش است.

وی در ادامه بیان داشت : تاسیس و راه اندازی مراکز مثبت زندگی یکی از گام های سازمان بهزیستی کشور در تحقق دولت الکترونیک است  که در وحله اول انتظار می رود این خدمات در کمترین زمان و در دسترس ترین شکل اجرا و در اختیار جامعه هدف قرار گیرد.  


ایزدپور ضمن تاکید بر رعایت آیین نامه ها و دستورالعمل های اجرای در مراکز مثبت زندگی بر این موضوع اشاره که لازمه ارائه خدمات در این مراکز تحت حمایت بودن بهزیستی است نه حوزه و منطقه کاری ابراز داشتند :  انتظار و خواسته بهزیستی از مددکاران در این مراکز اشرافیت کامل بر زندگی افراد تحت حمایت است و در این راه نباید از نظارت و بازرسی توسط کارشناسان مرتبط غافل شد.  مطالبه گری اصل مهم در نظارت بر این مراکز است.

مدیرکل بهزیستی استان  در پایان سخنان خود خواستار نهایت همکاری فی مابین پرسنل اداری و مراکز مثبت زندگی در سایه رعایت قوانین و مقرارت شده و تصریح کردند : انسجام و هماهنگی  بین بخشی و برون سازمانی یکی از عوامل موثر در تحقق اهداف و بهبود ارائه خدمت مفید و سارنده است.

گفتنی است؛ در این نشست مجتبی گلینی رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات بهزیستی استان سمنان گزارشی از عملکرد مراکز مثبت زندگی و فعالیت های اجرای بمنظور توانمندی مددکاران شاغل در این مراکز ارائه و سپس کارشناسان مراکز مثبت زندگی به طرح مشکلات خود پرداختند.

کد خبر 51773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد