پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان سمنان به مناسبت ایام الله دهه فجر

مدیرکل بهزیستی استان سمنان  با صدور پیامی فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان پیامی بمناسبت ایام الله دهه فجر صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

"دهه فجر آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. "   

     مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

انقلاب  سال ١٣٥٧، طلوع عصری زرین در سرگذشت مردمانی ست که باور کردند پیشرفت و سعادت جز با رهایی از بند استبداد، میسر نیست. مسیری که متولد شد و با درایت  بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و هدایت رهبر عظیم الشانش انقلاب انفجار نور لقب گرفت تا جهانیان بدانند که ظلمت هرگز پایدار نخواهد ماند، به خصوص در سرزمینی که مردمانش قلب‌هایی به زیبایی و روشنی الماس دارند.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد؛ به طوری که نام ایران در حوزه های علمی و صنعتی بلندآوازه شد. از این رهگذر، سازمان بهزیستی نیز به عنوان مولود انقلاب تحولات زیادی را تجربه کرده است، تحولاتی که با شکل گیری آن به همت شهیدفیاض بخش آغاز شد و امروز بعنوان تخصصی ترین دستگاه در حوزه آسیب های اجتماعی و افراد دارای معلولیت معرفی شده است.  

اینجانب در بهاری دیگر از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی،  ضمن بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر را خدمت مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و مردم شریف ایران اسلامی به ویژه پرسنل خدوم  و جامعه هدف بهزیستی استان سمنان تبریک و تهنیت عرض نموده، عزت و اقتدار نظام اسلامی و سرافرازی ملت شریف ایران را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

علیرضا ایزدپور

مدیرکل بهزیستی استان سمنان

کد خبر 51274

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد