ارسنجان/دوره آموزشی فرزند پروری ویژه زنان سرپرست خانوار تحت حمایت بهزیستی برگزار شد

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار دارای فرزند به همت واحد پیشگیری اداره بهزیستی و با همکاری امور بانوان فرمانداری برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان:

عباس یعقوبی رئیس اداره بهزیستی، اظهار داشت: به منظور توانمند سازی زنان سرپرست خانوار دارای فرزند ، یک دوره کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی ،ویژه زنان سرپرست خانوار در زمینه های فرزند پروری و چگونگی برخورد با فرزندان برگزار گردید.
او هدف از برگزاری این دوره های آموزشی را یادگیری مهارتهای زندگی ، آشنایی با اصول ومهارتهای فرزندپروری ، تبیین نقش نظارتی والدین در استفاده صحیح فرزندان از رسانه ها ، شناخت اصول بهداشتی و تقویت باورهای دینی، عنوان نمود و افزود: از این طریق می توان با راه‌حل‌های کاربردی به توانمندسازی مددجویان اقدام نمود.

 در این جلسه فراگیران با سبکهای فرزند پروری  و ویژگیها و خروجی های آن آشنا و به روشهاو سبک دیکتاتوری-سبک سهل گیرانه وسبک دموکراتیک  اشاره و هدف ایجاد چار چوبهای سالم و قانونمند و پرورش سبک فرزند پروری سالم می باشد .که در این جلسه ضمن بررسی سه سبک فوق و ترویج و تقویت سبک سالم رموکراتیک به اصول اولیه برقراری رابطه با فرزند اشاره شد.
 

انتهای پیام/فاطمه رضایی

کد خبر 45749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد