ملارد| تعامل میان دستگاه های اجرایی و قضایی موجب آسایش و آرامش جامعه است

همزمان با گرامیداشت هفته قوه قضاییه داود خادم رئیس اداره بهزیستی به همراه آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی با مسئولین قضایی شهرستان ملارد دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری دقت نیوز، داود خادم ضمن تبریک هفته قوه قضاییه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بزرگوار بهشتی و ۷۲ تن از یارانش گفت: وجود دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تعامل میان ارگانهایی چون بهزیستی و دادستان شهرستان تاثیر بسزایی در حفظ آرامش و امنیت جامعه دارد.
وی در ادامه افزود : مسئولین قضایی در شهرستان ملارد نسبت به حقوق مردم شریف این شهرستان بی نهایت حساس هستند که این مسئله ریشه در دادخواهی و حق طلبی این افراد دارد.
خادم به همراه مسئول اورژانس اجتماعی طی این دیدار از زحمات و همکاری های محمد داداش زاده رئیس دادگستری شهرستان و جواد جبله دادستان در پیگیری امور مربوط به اورژانس اجتماعی این شهرستان مانند: کودکان بی سرپرست، دختران فراری، سالمندان، معتادین و …. تقدیر نمودند و خادم با تاکید بر اهمیت پیگیری سریع امور مربوط به اورژانس اجتماعی گفت : با حمایت های رئیس دادگستری و دادستان شهرستان ملارد کارشناسان حوزه  آسیب در کوتاه ترین زمان ممکن اموری چون ساماندهی و …. را پیگیری و انجام میدهند.

کد خبر 38887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد