به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در جلسه ی نشست صمیمی مدیر کل ارتباطات مردمی و سفرهای ریاست جمهوری با بهزیستی گفت : در سال گذشته نزدیک به ۲۷ هزار نفر از خدمات میز خدمت بهزیستی بهره مند شدند و بیش از ۶۲۵ میلیون تومان مساعدت مالی در قالب کمک هزینه ی درمان ، معیشت، لوازم ضروری و ... از طریق میز خدمت به افراد تحت پوشش پرداخت شده است.
وی با بیان اینکه در سال گذشته علاوه بر حضور در خط سامد استانداری زنجان و پاسخگویی به تماس گیرندگان، ۲۰ برنامه ی ملاقات عمومی با جامعه هدف بهزیستی در ستاد پذیرش برگزار شده است، افزود : روزهای پنج شنبه ی هر هفته جهت ملاقات عمومی در نظر گرفته شده که مددکاران با توجه به مشکلات مددجویان و اعلام به میزخدمت وجمع بندی درخواست های مددجویان آنها را دعوت نموده و در ستاد پذیرش و هماهنگی به صورت حضوری و چهره به چهره ملاقات انجام می شود.
محمدی افزود: در سال گذشته ستاد پذیرش و میز خدمت با رسیدگی به نزدیک ۵۰۰نامه در قالب سامد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نقل و انتقا ل پرونده پاسخگویی جامعه هدف بوده است.
این مسئول تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد خدمات بهزیستی بهصورت الکترونیک و از طریق سایت و سامانه ارمغان انجام میشود.
وی در خصوص نحوه درخواست خدمت از سازمان بهزیستی بصورت غیر حضوری و یا الکترونیکی افزود : هر فرد که در سازمان بهزیستی دارای پرونده باشد می تواند با مراجعه به آدرس http://request.behzisti.net درخواست خود را ثبت نماید. و کلیه مراحل نتیجه درخواست، بصورت پیامک به شماره موبایل و نیز ارسال به ایمیل فرد اطلاع رسانی خواهد گردید و اگر فردی در سازمان بهزیستی دارای پرونده نباشد می تواند با مراجعه حضوری به میز خدمت بهزیستی شهرستان درخواست تشکیل پرونده بدهد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه غالبا جامعه هدف بهزیستی، قادر به استفاده از خدمات الکترونیک نبوده و از طرفی تعدادی از متقاضیان دریافت خدمت از سازمان به دلیل معلولیت (کمتوانان ذهنی، بیماران اعصاب و روان، نابینایان، ناشنوایان) نمیتوانند از خدمات به صورت الکترونیکی استفاده کنند همه خدمات اعم از الکترونیکی و غیرالکترونیکی بهصورت جامع در میز خدمت نیز ارائه میشود.
نظر شما