اختتامیۀ پویش پازل همدلی؛ 
بهزیستی کرمان به‌عنوان استان برتر تقدیر شد

فردای کرمان – گروه اطلاع‌رسانی: معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور از بهزیستی استان کرمان برای کسب رتبه‌ی برتر کشوری در فعالیت‌های اجرایی، تبلیغی و بازتاب‌های رسانه‌ای «پویش پازل همدلی» تقدیر کرد.

به گزارش فردای کرمان
پویش پازل همدلی به منظور کمک به تامین بخشی از نیازهای آموزشی دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی، از مهرماه آغاز شد و بسیاری از خیرین، هنرمندان، اصحاب رسانه و مراکز دولتی و غیردولتی دراین پویش شرکت داشتند.
به گزارش فردای کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمان، مراسم اختتامیه‌ی «پویش پازل همدلی» با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاون مشارکت‌های مردمی، مدیران کل بهزیستی استان‌های کشور، موسسات غیردولتی، توانمندسازی و امور مجلس و جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران اجرای این پویش، در ساختمان ستاد بهزیستی کشور به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.
در این جلسه که با موضوع گزارش پازل همدلی و تقدیر از استان‌های برتر و همچنین رونمایی از سامانه‌ی سقف همدلی برگزار شد از بهزیستی استان کرمان به لحاظ کسب رتبه‌ی برتر کشوری در فعالیت‌های اجرایی و تبلیغی و بازتاب‌های رسانه‌ای تقدیر شد.
در این نشست همچنین گزارش پازل همدلی توسط دکتر یزدان‌مهر، معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور ارائه و از ۵۰ خیّر شاخص با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد که با توجه به برگزاری جلسه به‌صورت وبینار، لوح‌های اهدایی در اسرع وقت توسط مدیران کل بهزیستی استان‌ها به خیرین تقدیم خواهد شد.
عباس صادق‌زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان ضمن تشکر از تمامی همکارانی که با مشارکت فعال و تلاش شبانه‌روزی این موفقیت را رقم زده‌اند، اظهار کرد: «روابط عمومی به عنوان قلب تپنده‌ی هر مجموعه وظیفه‌ی سنگینی را برعهده دارد و پیوند آن با هر یک از مجموعه‌های بهزیستی می‌تواند باعث پیشرفت و ارتقای آن شود».
وی افزود: «خرسندم که نگاه عالمانه و همراه با چابکی و پویایی در روابط عمومی به خوبی مشهود است و این مهم فرصت مغتنمی است تا بتوان خدمات بهزیستی را بیش از پیش به مردم معرفی کرد».
مدیرکل بهزیستی استان کرمان همچنین با تقدیر از رسانه‌های استان، بیان کرد: «تعامل و همکاری خوب رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات، صدا و سیما و رسانه‌های مجازی با بهزیستی تاثیر بسزایی در معرفی تلاش‌های همکاران ما و خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به جامعه‌ی هدف داشته است».
وی درباره‌ی طرح پازل همدلی نیز گفت: «پویش پازل همدلی به منظور کمک به تامین بخشی از نیازهای آموزشی دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی، از مهرماه امسال کلید خورد و خوشبختانه در کشور و نیز استان کرمان خیرین، اصناف، هنرمندان و اصحاب رسانه، مراکز غیردولتی، موسسات خیریه و سایر مردم عزیز و نوع‌دوست استقبال خوبی را از این طرح داشتند».
شایان ذکر است در پایان این نشست با اهدا لوح از عبدالرحیم عبدالکریمی مدیر روابط عمومی بهزیستی استان کرمان برای فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی این پویش به عنوان روابط عمومی برتر تقدیر شد

کد خبر 33220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد