گفتگوی ویژه مدیرکل بهزیستی فارس در رابطه با نوآوریهای سال ۹۹

دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد با حضور در برنامه زنده نوآوران در سیمای مرکز فارس ، در خصوص نوآوری ها و عملکردهای نوین بهزیستی فارس در سال ۹۹ گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس ، مدیر کل بهزیستی فارس ، امروز شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۱۸ و به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، در برنامه ویژه نوآوران از شبکه فارس شرکت و مباحثی را پیرامون نوآوری ها و عملکردهای نوین سازمان بهزیستی در سال ۹۹ بیان کرد .

کشفی نژاد از رویکردهای بهزیستی فارس در رابطه با ایجاد و خدمات نوین مراکز مثبت زندگی و همچنین افتتاحیه های مسکن و صندوق محلی شهرستان ها مباحثی را بیان کرد و اظهار امیدواری کرد که بهزیستی فارس در نظر دارد با طرح ها و ایده هایی نوین در خدمت جامعه هدف خود باشد .

او همچنین در رابطه با فعالیت های معاونت های مشارکت های مردمی و افتتاح ۱۰۰۰ مسکن سهم فارس از میزان تعهداتش و همچنین از بهره برداری از اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد با اختلال مصرف مواد سخن گفت .

کشفی نژاد در این گفتگو نوآوری بهزیستی را در بحث مراکر مثبت زندگی نقطه عطفی برای حل بسیاری از مسائل و مشکلات مددجویان دانست و گفت : این طرح می تواند کمک شایانی برای رعایت حال مددجویان باشد .

کد خبر 31059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد