نقش مهم مشارکت و همدلی در ارتقاء خدمات به جامعه هدف بهزیستی

افخمی گزارشی از اقدامات بهزیستی شهرستان در ایام کرونا ارائه کرد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان سید مصطفی افخمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان  در خصوص اقدامات این اداره در شرایط کرونایی بیان داشت: اداره بهزیستی شهرستان آرادان  هم اکنون ۴۶۰  پرونده در حوزه های متفاوت تخصصی بهزیستی را تحت حمایت خود دارد. وهمواره در تلاش است که بتواند در شرایط کرونایی خدمات بهتری را به جامعه خود ارائه دهد.
افخمی بیان داشت: از اقدامات مهم پیشگیرانه  این اداره  ارائه آموزشها در رعایت حقوق فردی و اجتماعی  به پرسنل و جامعه هدف  بصورت نصب علائم و متون هشداری در محیط و محوطه اداره و تابلو اعلانات به منظور رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی می باشد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان گفت:در جهت تهیه  اقلام ضدعفونی کننده و بهداشتی توسط موسسه و توزیع بین پرسنل و بیماران حاضر در مراکز ۸۰۰ عدد ماسک، ۳ عدد محلول ضد عفونی کننده ۴۰۰سی سی و  ۵۰۰ عدد دستکش لاتکس توزیع شده است.
افخمی ادامه داد: در این راستا با بازدید از مراکز و موسسات تحت نظارت این اداره در قالب
۷ مورد بازدیدحضوری از مراکز اقامتی میان مدت نوید دهندگان نور و مراکز توانبخشی مبتنی بر جامعه CBR با رعایت پروتکل های بهداشتی، ۲۰مورد بازدید غیر حضوری از مرکز اقامتی میان مدت نوید دهندگان نور، تعداد مبتلایان در سامانه حوادث ثبت شد که تعداد مبتلایان سه مورد بود.
افخمی در ادامه از دیگر اقدامات بهداشتی در شرایط کرونایی گفت: ضد عفونی کردن محیط اداره با همکاری شهرداری شهرستان، ضدعفونی کردن اتاق پرسنل به صورت روزانه، مرکز بهبودی اقامتی میان مدت نویددهندگان نور و  ضد عفونی کردن مرکز به صورت دوبار در روز از دیگر اقدامات می باشد.

افخمی رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان : تعاملات درون سازمانی بین جامعه هدف بهزیستی در دو بخش کودکان و زنان گروه همیار تحت نظارت این اداره از اقدامات این اداره بود که با تعطیلی مهدهای کودک و عدم ارائه خدمات آموزشی  و مراقبتی به کودکان، فضای تولیدی و کارگاهی جمعی از زنان سرپرست خانوار و گروه همیار بود و در شرایط بحران کرونا و کمبود ماسک بخشی از ماسک های توزیع شده در این فضا تهیه می شد.
از دیگر خدمات و اقدامات اداره بهزیستی شهرستان آرادان مشاوره های رایگان به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی با کمک موسسه تحت نظارت است تهیه اقلام بهداشتی و امور خیریه برای جامعه هدف بهزیستی بوده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان آرادان از همکاری موسسه تحت نظارت این اداره در خصوص مشارکت داوطلبانه نیروی انسانی در تهیه و خرید مایحتاج مبتلایان و افراد در معرض خطر ابتلا به ویروس کووید ۱۹  نیز خبر داد.

کد خبر 27624

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد