سمنان | تجلیل از همکاران  و کارشناسان حوزه توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان

تجلیل سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان از کارشناس حوزه توانبخشی بمناسبت هفته جهانی معلولین

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان بمناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت از از همکاران  و کارشناسان حوزه توانبخشی اداره بهزیستی شهرستان تجلیل و تقدیر کرد.


مژگان دلشاد در ابتدا با اشاره به پیام مدیرکل بهزیستی استان که انتخاب روزجهانی معلولان را فرصتی دانستند که تا توجه سیاست گذاران، مدیران و جامعه نسبت به حقوق اجتماعی و تامین نیازهای اساسی جامعه معلولین جلب شود افزودند : سازمان بهزیستی کشور تنها سازمان تخصصی در امر معلولین در کشور است که با داشتن پرسنل متخصص در حال تلاش و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف معلولین می باشد.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان سمنان در این مراسم با اهداء لوح تقدیر به ۱۰ نفر از پرسنل موثر در امر خدمت رسانی به جامعه هدف و بمناسبت هفته جهانی معلولین تقدیر و از زحمات ایشان قدردانی کردند :


متن لوح تقدیر تقدیمی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان سمنان بدین شرح است :

کارشناس ارجمند...

با سلام و احترام
چه غرور آفریند آنانی که در کمال صداقت و درستکاری، بهترین سال های عمر خود را در سنگر خدمت به اقشار آسب پذیر می گذرانند و در جهت تحقق اهداف راستین بهزیستی، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند. سپاس بیکران براین همدلی و همراهی که شمیم شور و شعورتان را در بیکران جهان هستی تا ابد ماندگار خواهد کرد.
بدینوسیله ضمن تبریک و گرامیداشت روز جهانی معلولان، صمیمانه ترین تقدیر خود را از عملکرد شایسته و تعهد جنابعالی در راستای خدمت رسانی به توانخواهان، تقدیم حضور داشته، امید است در سایه توجهات حق تعالی، همواره سلامت و پیروز باشند.

کد خبر 27236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد