اقدام اورژانس اجتماعی بهزیستی بوشهر در خصوص اسکان خانواده ای در سرویس بهداشتی

اورژانس اجتماعی بهزیستی استان بوشهر در خصوص کلیپ پخش شده اسکان یک خانواده در سرویس بهداشتی در فضای مجازی اقداماتی را انجام داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر منصور احمدی در خصوص انتشار کلیپ مذکور عنوان کرد: پس از اطلاع اورژانس اجتماعی بهزیستی استان بوشهر ، تیم اورژانس به محل گزارش شده اعزام شد و پس از بررسی های کارشناسان و مددکاران اورژانس مشخص گردید که این خانواده در لحظه حضور کارشناسان، در سرویس بهداشتی سکونت نداشته بلکه در پارک شهدای گمنام شهر عالیشهر در یک اتاق زندگی می‌کنند.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان گفت : بهزیستی استان بوشهر آماده پذیرش مادر ۶۰ ساله در مرکز نگهداری سالمندان استان و انتقال فرزند ۳۶ ساله آن به دلیل بیماری خفیف اعصاب روان جهت درمان به بیمارستان می باشد .

احمدی افزود: به دلیل عدم همکاری مادر و فرزند با بهزیستی استان به محض اخذ حکم قاضی، نسبت به اسکان و درمان نامبرده اقدام لازم را خواهد نمود .

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان بوشهر خاطر نشان کرد : یکی از ماموریت های سازمان بهزیستی، خدمات اورژانس اجتماعی می باشد که وظیفه آن کمک به کسانی است که به هر دلیلی در معرض آسیب یا دچار آسیب شده اند .

احمدی ابراز کرد : مرکز فوریتهای اورژانس اجتماعی (۱۲۳) بهزیستی استان آمادگی دارد تا کمک های اولیه و لازم را برای افراد مذکور انجام دهد .

وی عنوان داشت : تخصصی بودن ، به موقع بودن و دردسترس بودن از ویژگی های مهم اورژانس اجتماعی می باشد .

کد خبر 11734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد