در رسانه / شرکت مددجویان بهزیستی شاهین دژ در مسابقات بومی محلی

مرحله دوم مسابقات بومی محلی (شهری) توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان با حضور معلولین CBR توسط بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، با همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت روستایی عشایری (بازی‌های بومی محلی) دومین مرحله مسابقات بازی‌های بومی محلی شهری در سالن شهید آذین پور مجموعه ورزشی شهید بهشتی اداره ورزش و جوانان با حضور توانخواهان توانبخشی مبتنی بر جامعه شهرستان برگزار شد.
رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تقدیر از زحمات کارشناس توانبخشی و تسهیلگران CBR و همچنین موسسه خیریه شوق زیستن مجری طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه گفت: امروز ما شاهد شور و نشاط مضاعف بین توانخواهان تحت پوشش جهت شرکت در مسابقات بازی‌های بومی محلی که بسیار هم جذاب و زیبا هست بودیم.
 مهری داداشیان افزود: بهزیستی شاهین دژ با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیئت روستایی عشایری توانست در دو مرحله مسابقات را بصورت روستایی و شهری بین توانخواهان مربوطه به اجرا بگذارد و از این بین تعداد ۱۲ نفر (۶ نفر آقایان، ۶ نفر بانوان) از آنان را برای شرکت در مسابقات استانی انتخاب نمایند.
وی اضافه کرد: امسال یکی از اهداف عالیه بهزیستی شاهین دژ ایجاد نشاط برای توانخواهان تحت پوشش می‌باشد که در همین راستا با همکاری ادارات شهرستان توانستیم اردوهای تفریحی، بازی‌های بومی محلی و اردوهای زیارتی را برای معلولان مراکز به اجرا بگذاریم.
در مرحله دوم مسابقات نفرات اصلی تیم بهزیستی شاهین دژ انتخاب و جهت شرکت در جشنواره استانی به معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان آذربایجان غربی معرفی خواهند شد.

کد خبر 116590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد