شهرتهران | برگزاری مراسم تقدیر از کارمندان نمونه

مدیر بهزیستی شهرتهران در مراسم تقدیر از کارمندان نمونه داشتن مهارت های درست و تجربه کاری را جزء اصول کاری کارمندان عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، همزمان با هفته دولت و روز کارمند طی مراسمی و با حضور مدیربهزیستی شهرتهران، معاونین، مسئولین دفاتر و مدیران مراکز دولتی بهزیستی شهر تهران از کارمندان نمونه تقدیر و تشکر شد.

مدیر بهزیستی شهر تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنرو شهید خدمت حجت السلام و المسلمین سید ابراهیم  رئیسی گفت: کارمند نمونه فردی است که مهارت‌های درست و تجربه‌ی کاری لازم را برای شغل مدنظر و همچنین شخصیت و توانایی لازم را برای جای گرفتن در تیم های تخصصی داشته باشد و در ادامه بیان کرد: مثبت نگر بودن، صادق بودن، دقیق بودن، علاقه مند بودن به کار و معتمد بودن هم برای یک کارمند وظیفه شناس لازم و ضروری است.

محمود برزگر در ادامه سخنانش افزود: کار در سازمان بهزیستی با توجه به نوع مسئولیت جزء مشاغل بوده و کارشناسان این مجموعه در همه واحدها  به دلیل رابطه مستقیم و رسیدگی به مسائل و مشکلات اقشار آسیب‌پذیر و آسیب دیده همچون معلولین، زنان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، بیماران دارای اعتیاد و سایر آسیب‌های اجتماعی، به‌طور روزانه در معرض مسائل روحی و روانی فراوان قرار دارند.
این مسئول در ادامه اذعان داشت: هموراه در تلاش‌های جمعی حضور افرادی دلسوز، همراه و سخت کوش است که با صمیمیتی مثال زدنی تمامی سعی، اندیشه و توان خویش را در راه تحقق هدف گروه به کار بسته و برای رسیدن به آن از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

کد خبر 116277

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد