فیروزآباد|برگزاری جلسه هم اندیشی درحوزه شبه خانواده بهزیستی فیروزآباد

پیرو شرکت کارشناس شهرستان در جلسه ی سی ام خردادماه در مرکز استان  و ضرورت برنامه ریزی موثر در خانه ها ، جلسه ای به منظوربرنامه ریزی در اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان فیروزآباد:

دراین جلسه که  با حضور پورآقایی رئیس اداره بهزیستی ، کشتکار کارشناس واحدشبه خانواده و مهندس خورشیدی رئیس هیات مدیره مراکز نگهداری مهرکوثر و فاطمه زهرا برگزارگردید دو موضوع اصلی  مورد بحث و گفتگو قرار گرفت:اول برگزاری شایسته ی جشن عید غدیر در مراکز یادشده و دوم ارزیابی مشکلات فرزندان در شرف ورود به زندگی مستقل و  هدایت شده به جامعه .
طی این جلسه یک ساعته به  مهمترین چالش های  فرزندان بعد از خروج از مراکز از جمله  مسکن، اشتغال، تسهیلات بانکی، بیمه و ازدواج توجه شد. و مقرر گردید در اولین فرصت جلسه ای با حضور فرماندار شهرستان و یکی از فرزندان موفق خارج شده از مرکز برگزار گردد.
رئیس اداره بهزیستی همچنین قول مساعد داد که شخصا جهت بازدید ، پیگیری و نظارت از پروژه ی پیشنهادی مهندس خورشیدی در زمینه اشتغال فرزندان اقدام نموده و در صورت لزوم جهت جلب مشارکت استاندار به اتفاق مدیر کل محترم سازمان و بارعایت سلسله مراتب اداری از هیچ تلاشی فروگذاری ننماید.

کد خبر 110758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد