نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی در ماکو

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی در محل نمایشگاه بین المللی امام خمینی (ره)منطقه آزاد ماکو گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی ماکو،
علی اصغر اکبری ،رئیس اداره بهزیستی ماکو در این خصوص عنوان کرد: نمایشگاه در یک غرفه از غرفه های نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در راستای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط واحدهای پیشگیری و مشارکت و با همکاری اورژانس اجتماعی و مساعدت مسئولان نمایشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در راستای آگاهی بخشی به جامعه در زمینه اعتیاد و سایر آسیبهای اجتماعی دایر شده است.
وی خاطرنشان کرد: نمایش مجموعه تابلوهای آموزشی، مشاوره و آموزش شناخت انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی و مضرات استعمال آن توسط کارشناسان مجرب بهزیستی ماکو از برنامه‌های این نمایشگاه است.
وی ادامه داد: بخشی دیگر از برنامه های این نمایشگاه تئاتر درمانی بر محور پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، اجرای مسابقه نقاشی و جمله نویسی ویژه کودکان و نوجوانان با همین موضوع، ارائه مشاوره و آموزش مهارتهای زندگی با موضوعات روانشناختی، تحکیم بنیان خانواده، آثار و برکات رعایت عفاف و حجاب است که تا پایان هفته مبارزه با مواد مخدر ادامه خواهد داشت.
اکبری بیان کرد: بازدید از نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب‌های اجتماعی به مدت ۳ روز از ساعت ۹ لغایت ۱۷ برای عموم آزاد است .

کد خبر 110541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد