دهگلان/جلسه آموزشی - توجیهی سلامت خانواده و نظام ارجاع مددکاران

جلسه آموزشی - توجیهی سلامت خانواده و نظام ارجاع مددکاران صبح امروز در سالن جلسات اداره بهزیستی با همکاری شبکه بهداشت برای مددکاران بهزیستی و کمیته امداد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان در این جلسه آموزشی طهماسبی کارشناس شبکه بهداشت گفت : هدف این جلسه اطلاع رسانی عمومی بالاخص به مددجویان است تا روند درمان و مراجعه به پزشک آسان تر شود.

وی ادامه داد: طرح نظام ارجاع برای افراد روستایی دارای دفترچه روستایی انجام می شود و مقرر شده است در مرحله اول برای افراد دارای دفترچه بیمه سلامت همگانی در سطح شهر دهگلان ۱۲ هزار نفر دارای دفترچه بیمه سلامت می باشند و برای هر ۳ هزار نفر ۱ پزشک و ۱ مراقب سلامت تعیین شود که ۶ پزشک همکاری خود را اعلام کرده اند.

وی مزایای طرح را تشکیل پرونده الکترونیک منسجم با حفظ سابقه بیمار،بهتر شدن روند مراقبت و درمان،ویزیت و هزینه های کمتر نام برد .

طهماسبی افزود : در سطح شهرستان ۲ مرکز بهداشت آماده ی ارائه خدمات با حضور مراقب سلامت و پزشک می باشند که در مرحله اول فرد با مراجعه به مراقب سلامت و شرح بیماری خود به پزشک مربوطه ارجاع و راهنمایی می شود.

دهگلان/جلسه آموزشی - توجیهی سلامت خانواده و نظام ارجاع مددکاران

کد خبر 110353

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد