دیدار معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی در سفر به استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار گفت:  بهزیستی از ظرفیت خیرین برای بهبود وضعیت مددجویان کمک بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین "الله نور کریمی تبار"  اظهار کرد: بهزیستی باید از ظرفیت خیرین جامعه برای کمک به بهبود وضعیت زندگی مددجویان بهره گیری کند.

وی افزود: مردم جامعه باید بیشتر با طیف گسترده مددجویان بهزیستی آشنا شوند و خیرین همچون کمیته امداد برای کمک به زندگی جامعه هدف بهزیستی ورود کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار به تقویت زیرساخت های خدماتی بهزیستی به مددجویان این سازمان تاکید کرد و ادامه داد: بهزیستی طیف گسترده ای از مددجویان از جمله معلولان را حمایت می کند و باید جامعه به ویژه افراد خیر با شرایط زندگی آنها بیشتر آشنا شوند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز در این دیدار عنوان کرد: در استانی هستیم که مرزنشین هستند و همراهی مردمش با زائران اباعبدالله(ع ) نشان می دهد علی رغم اینکه ایلام استان کم برخورداری است اما پرافتخار بوده و هرچه ما خدمت با کیفیت به مردم شریف این استان ارایه دهیم بازهم کوتاهی کرده ایم.

وی گفت: سفر امروز به ایلام در جهت گرامیداشت راه شهید جمهور و با نگاه فضای سفرهای مردمی رئیس جمهور فقید بوده که بسیار با ارزش بود، ما هم در این سفر آمدیم که موضوع تکافل اجتماعی را ادامه، تکرار و پیگیری کنیم.

قادری ادامه داد: ما وظیفه داریم به سمت مردم برویم و نباید این رویکرد حاکم باشد که مردم نیازهای خود را به سمت ادارات ببرند، بلکه باید همواره پیشگام باشیم، امروز آمدیم که موضوع ظرفیت سازی اجتماعی را پیگیری کنیم که هم وزیر کشور انرا به استانداران ابلاغ و هم معاون اول وقت دولت آنرا به همه ارکان هیات دولت ابلاغ کرده و همه سازمان‌ها و دستگاه ها از جمله بهزیستی وظیفه دارند کار مردم را انجام و پیگیری کنند

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: این ملاقات ها در مساجد به عنوان سازه پربرکت جهان اسلام اجرا که در قالب آن هم دیدار با مردم انجام و مسائل و مشکلات آنها را از نزدیک پیگیری می کنیم.

وی افزود: از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در توجه و حمایت از جامعه هدف و مجموعه بهزیستی قدردانی می کنم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز چهارشنبه به منظور دیدار با مردم مناطق کم برخوردار ۲شهرستان چوار و ایوان در قالب ادامه اجرای طرح نشست صمیمی معاون وزیر ورئیس سازمان بهزیستی کشور با جامعه هدف ۵۰۰ محله کم برخوردار کشور با محور پویش "چله خدمت" به یاد شهید جمهور بوده به ایلام سفر کرده است.

همچنین امروز علاوه بر ایوان و چوار، میز ارتباطات مردمی همزمان در سایر شهرستانهای استان برگزار و درخواستهای مردمی از معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور جمع بندی خواهد شد.

کد خبر 110333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد