جلسه توجیهی برنامه دهه ولایت و امامت در بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و امامت جلسه توجیهی برای کارکنان اداره بهزیستی شهرستان شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شهرستان و اعضای شورای فرهنگی اداره برنامه های قابل اجرا و پیشنهادی توسط کارشناسان حوزه های مختلف ارائه و در خصوص احیاء برنامه ها و همچنین هر چه بهتر برگزاری آنان تصمیماتی اتخاذ شد .
داداشیان با اشاره به اهمیت اعیاد قربان و غدیر و تشریح دستاوردهای و پیام مهم این دو مناسبت برای مسلمانان جهان اظهار کرد: با گسترش ارتباطات و همچنین توجه به نیازهای جامعه لازم است مسلمین در جهت تبادل اندیشه و رفع نیازهای یکدیگر حرکت کنند و واقعه غدیر نیز موجب استمرار و تداوم نهضت پیامبر اکرم (ص) و سایر پیامبران الهی شد و در واقع پاسداشت غدیر، به معنای پاسداشت و حفظ دستاوردهایی است که در طول تاریخ، با جانفشانی مجاهدان صدر اسلام و سایر مبارزان به دست آمده است.
رئیس بهزیستی شاهین دژ تصریح کرد ؛ امسال با کمک خیّرین شهرستان و موسسات خیریه و همچنین مراکز توانبخشی روزانه تحت نظارت بهزیستی می توانیم برنامه های متنوعی به معرض نمایش بگذاریم .
ایشان خاطر نشان کرد ؛ از جمله برنامه های قابل اجرا توسط بهزیستی شاهین دژ ، طبخ غذا در موسسه خیریه امیرالمومنین ع و برگزاری جشن ها و اردوهای تفریحی در مراکز غیر دولتی تحت نظارت سازمان ، تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای توانخواهان و مددجویان و ... صورت خواهد گرفت.
گفتنی است تمامی برنامه ها با کمک خیّرین شهرستان و موسسات خیریه و با نظارت بهزیستی شاهین دژ انجام خواهد شد.

کد خبر 109993

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد