جلسه هماهنگی بانک های استان البرز با هدف پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد

جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان البرز با حضور "وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی، "مهرپویا" دبیر هماهنگی بانک های استان و مدیر بانک ملی البرز، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکل بنیاد شهید، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)، معاون بازرسی استانداری و همچنین مدیران عامل بانک های ملت، صادرات، تجارت، توسعه تعاون، مهرایران و بانک شهر در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه مدیرکل بهزیستی استان البرز با تشریح وضعیت مددجویان و اهمیت و تأثیر دریافت تسهیلات تبصره ای و حمایتی در زندگی آنان گفت:این تسهیلات زمینه ساز تسهیل فرآیند کارآفرینی،کسب و کارواشتغال،تأمین معیشت ودرمان و استقلال مالی و عزت نفس توانخواهان برای حضور در اجتماع خواهد بود.

"وجیهه محمدی فلاح" ضمن قدردانی از مدیران شبکه بانکی با تأکید براینکه تاکنون به میزان ۱۰۲ درصد از واجدین شرایط دریافت تسهیلات از سوی بهزیستی به بانکها معرفی شدند افزود:از این تعداد تنها ۵۱ درصدافراد این تسهیلات را دریافت کرده اند و ۴۹ درصد مابقی مانده تاکنون تسهیلات دریافت ننموده اند.

مدیرکل بهزیستی اضافه کرد:با توجه به اینکه آخرین مهلت تعیین شده جهت جذب و پرداخت تسهیلات ابلاغی تبصره ۱۸ جز ۳ تا پایان خردادماه تعیین شده،از مدیران بانکهای عامل خواستارم که اولویت بالای پرداخت تسهیلات تبصره ای و تکلیفی ابلاغی را به شعب تابعه ابلاغ،تسریع و پیگیری نمایند تا انشاءالله شاهد پرداخت حداکثری این تسهیلات ظرف یک هفته باقی مانده باشیم.

همچنین در این نشست "مهر پویا" دبیر هماهنگی بانکهای استان نیز آمادگی جهت انجام هرگونه خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را اعلام و بر لزوم رسیدگی و خدمتگزاری به مددجویان و نیازمندان تأکید کرد.

مهرپویا با اشاره به اینکه همکاری متقابل با بانک ها میتواند گره گشای بسیاری از مشکلات مددجویان و جامعه هدف بهزیستی باشد اظهار داشت:استفاده از ظرفیت اعتباری بانک ها در جهت توانمندی مددجویان بهزیستی مطمئناً بسیاری از مشکلات این عزیزان را برطرف خواهد کرد.

کد خبر 109887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد