اشتهارد | ستاد مناسب سازی اماکن و معابر شهرستان اشتهارد برگزار شد

روز یکشنبه بیستم خردادماه جلسه فصلی ستاد مناسب سازی شهرستان اشتهارد با حضور "مهندس کردلو" فرماندار،"مهندس سرزعیم" معاون فرماندار،"بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی و رؤسای سایر ادارات عضو ستاد مناسب سازی در محل سالن اجتماعات شهداء دولت فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛در این جلسه "بهروز افشاری" رئیس اداره بهزیستی شهرستان اشتهارد بعنوان دبیر جلسه به اهمیت مناسب سازی اماکن و معابر عمومی جهت تسهیل تردد افراد دارای معلولیت و جانبازان پرداخت و پس از قرائت دستور جلسه و مصوبات جلسه قبل،هر یک از ادارات به ارائه گزارش فعالیتهای صورت گرفته در این حوزه پرداختند.

در ادامه مهندس کردلو رئیس ستاد مناسب سازی شهرستان با تأکید به امر مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات شهرستان اشتهارد آن را از حقوق مسلم افراد دارای معلولیت برشمرد و ادارات شهرستان را مکلّف کرد تا در راستای مناسب سازی ساختمان های تحت نظارت خود تلاش لازم انجام دهند.

وی از شهرداری‌های اشتهارد و پلنگ آباد خواست تا در راستای مناسب سازی پیاده روها،احداث پل و هم‌سطح سازی مقابل مدارس،فروشگاه ها،بیمارستان و درمانگاه‌ها و کلیه اماکن عمومی تلاش‌ بیشتر و جدی تر نمایند.

گفتنیست نصب تابلوهای پارک ویژه افراد دارای معلولیت در سطح شهر،توجه به مناسب سازی مدارس،تشکیل تیم کارشناسی متشکّل از نمایندگان فرمانداری،شهرداری،بهزیستی و نظام مهندسی بمنظور بازدید میدانی و احصاء مشکلات درون شهری از جمله مصوبات این جلسه بود.

کد خبر 109613

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد