قانونی که اجرای آن ۹ سال به تاخیر افتاد + فیلم

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: جذب افراد دارای معلولین قانونی بود که ۹ سال پیش تصویب اما در عمل محقق نشده بود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهارن به نقل از خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، علی قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توانستیم وظیفه خود را خصوصا برای پاسخگویی به سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی که مقام معظم رهبری در این راستا فرمودند؛ «کرامت بخشی  به افراد دارای معلولیت انجام شود» برای نخستین بار در تاریخ نظام آزمون اختصاصی برای افراد دارای معلولیت برگزار کنیم.

وی افزود: علیرغم تمام زوایا و ویژگی هایی که این آزمون دارد، افراد دارای معلولیت باید منشی داشته و حوزه ها مناسب سازی شده باشد، شاهد هستیم که در این حوزه انتخابیه حتی اتاق اساتید نیز به مکان آزمون تبدیل شده که فضایی مطلوب همراه با آرامش را داشته باشند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشورد عنوان کرد: در طول ۹سال گذشته، از زمانی که قانون حمایت از افراد دارای معلولیت بر اساس ماده ۱۵ اختصاصا اشاره می کند دستگاه ها موظف هستند حداقل ۳ درصد در آزمون های فراگیر از افراد دارای معلولیت استفاده کنند باید حدود ۵ هزارو ۵۰۰ نفر جذب می شدند اما آمار نشان می دهد تنها هزارذو ۶۰۰ نفر جذب دستگاه ها شده بودند.

کد خبر 109555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد