در رسانه| جذب ۶۵ نفر از توان یابان تحت پوشش در دستگاه اجرایی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین ‌بار در استان اردبیل به منظور جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از افراد دارای معلولیت در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

به گزارش سلام اردبیل، حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل اظهار کرد: ۶۵ نفر از توان یابان تحت پوشش بهزیستی استان اردبیل در دستگاه‌های اجرایی استان جذب می‌شوند.

وی افزود: این افراد با برگزاری آزمون استخدامی برای نخستین ‌بار در استان اردبیل به منظور جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: این اتفاق در راستای قانون جامع حمایت از معلولان در حال انجام است که فرصت بسیار خوبی بوده تا معلولان با بروز استعدادها و توانمندی‌های خود، بتوانند با اشتغال در دستگاه‌های اجرایی قابلیت‌های خود را با منصه ظهور برسانند.

رضایی خاطرنشان کرد: در این آزمون بیش از ۴ هزار نفر از توان یابان در سطح کشور به رقابت می‌پردازند و در سطح استان ۲۵۹ نفر در این آزمون شرکت دارند که بعد از اتمام آزمون و طی فرآیندهای اداری ۶۵ نفر از این جذب پذیرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۹۰رسته  شغلی در ۴۵ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت کرده و به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 109451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد