جذب ۶۵ نفر از توان یابان تحت پوشش بهزیستی استان در دستگاههای اجرایی

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان طی مصاحبه تلفنی با برنامه رادیویی" سلام ساوالان" همزمان با سراسر کشور از جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از توان یابان تحت پوشش در دستگاههای اجرایی استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی، مدیرکل بهزیستی استان در خصوص برگزاری اولین آزمون استخدامی افراد دارای معلولیت در سطح کشور و استان اردبیل گفت: آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت برای نخستین ‌بار در استان اردبیل و در  ۱۷خرداد ۱۴۰۳ به منظور جذب و بکارگیری ۶۵ نفر از افراد دارای معلولیت در ۴۵ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: این اتفاق بسیار نو و جدید که برای اولین بار در سطح کشور به همت دولت مردمی،  پشتکار و همت مسئولان کشوری در راستای قانون جامع حمایت از معلولان در حال انجام می باشد فرصت بسیار خوبی خواهد بود تا عزیزان معلول با بروز استعداد ها و توانمندی های خود بتوانند با اشتغال در دستگاههای اجرایی قابلیت های خود را با منصه ظهور برسانند.

رضایی در بخش دیگر از سخنان خود وی گفت: یکی از مباحث حائز اهمیت بحث جذب و بکارگیری افراد دارای معلولیت در دستگاههای اجرایی هست که این اقدام بسیار مبارک به همت جهاد دانشگاهی و بهزیستی کشور که با شرکت بیش از ۴ هزار نفر از توانیابان در سطح کشور به رقابت می پردازند و در سطح استان ۲۵۹ نفر در این آزمون شرکت دارند که بعد از اتمام آزمون و طی فرایندهای اداری ۶۵ نفر از این جذب پذیرفته خواهند شد.

وی ادامه داد:  افرادی که دارای کارت معلولیت از سازمان بهزیستی هستند، برای تصدی ۹۰رسته  شغلی در ۴۵ دستگاه اجرایی، در این آزمون شرکت نموده و به  رقابت می پردازند.

این مسئول اضافه کرد: باتوجه به اینکه فرآیند "باجه رفع نقص آنلاین" در پروفایل کاربری داوطلبان ایجاد شده است، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده شد، داوطلبان می‌توانند ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند.

گفتنی است: کارت ورود به جلسه، از روز دوشنبه ١٤ خردادماه ١٤٠٣ بر روی پروفایل کاربری داوطلبان به نشانی hrtc.ir قابل مشاهده خواهد بود.

لازم به ذکر می باشد:  درصورتی که کارت ورود به جلسه دارای اشکالاتی نظیر واضح نبودن عکس، درج عکسی غیر از عکس داوطلب و ... باشد، ضروری است در روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه از ساعت ۰۷ الی ۱۳ با همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس ۳*۴ به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

کد خبر 109262

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد