پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خردادماه

متن پیام به شرح زیر است:

 ""نیمه خردادماه و بزرگداشت ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی و قیام خونین ۱۵خردادماه نمادی از پیوند جاودان و تاریخی و اوج تجلی دلبستگی عمیق و ناگسستنی میان امام و امت و نشانی آشکار از تبعیت، فرمانبرداری و دلدادگی حقیقی ملت از ولایت است، که در واقع یکی از رموز اصلی پیروزی انقلاب اسلامی و بقاء نظام اسلامی در طول تاریخ معاصر بوده است.

حضرت امام خمینی(ره) ابرمرد تاریخ و بیدارگر جهان و همچون خورشیدی بود که با طلوع آن هزار چشمه نور در زندگی ملت ایران جوشید، او حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با هدایت‌های خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» «این انقلاب بی نام خمینی «رحمةالله علیه» در هیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست.» و امروز انقلاب امام راحل به عنوان الگویی برای ملت های آزاده جهان تبدیل شده است.

قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد نیز برگی زرین از دفتر پرافتخار تاریخ ایران و سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۱۳۵۷ بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و سرانجام پیروزی انقلاب اسلامی شد. این دو مناسبت ازشمند هر سال یادآور بزرگ مردی از تبار رسول الله و از تربیت یافتگان ممتاز و شایستۀ مکتب قرآن و عترت (ع) است که توسط ملت قدرشناس ایران گرامی داشته می شود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بهزیستی استان ایلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و همچنین قیام خونین ۱۵خرداد و شهدای آن را تسلیت عرض نموده و امید است راه و منش امام راحل تا ابد در جهان ماندگار و الگویی برای همه آزادی خواهان باقی بماند.""

حسین نورعلیوند

کد خبر 109198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد