نشسـت ستـاد مناسب‌ســازی شهرستـان گیلان‌غـرب

اولین نشست ستاد مناسب‌سازی شهرستان گیلان‌غرب به ریاست فرمانـدار و با حضور اعضاء اصلـی این ستاد، برگـزار شد.

به گــزارش روابـط‌عمـومی اداره‌کـل بهـــزیستی استـان کرمانشـــاه؛

در این جلسه علی‌رضا نظری فرماندار این شهرستان، ضمن تقدیر از اداراتی که نسبت به انجام مصوبات نشست‌های قبلی اقدام کرده‌اند، از دیگر نهادها و مراکزی که در انجام مصوبات مناسب‌سازی جا مانده‌اند خواست؛ نسبت به اقدامات مورد نظرِ دبیرخانه اقدام کنند.

بهزاد شیرزادی رئیس اداره بهزیستی شهرستان گیلان‌غرب نیز به بررسی موانع و مشکلات پرداخت و طرح مسأله درخصوص عدم اجرایی شدن برخی مصوبه‌ها توسط ادارات و خصوصاً بانک‌ها نمود و همچنین نحوه اجرای مصوبات در سال گذشته را تشریح کرد که در پایان مصوبات جدیدی نیز به تصویب اعضاء رسید.


از جمله موارد مصوب شده در این نشست می‌توان به گزینه‌های ذیل اشاره کرد؛

_ جلسه‌ای با حضور رؤسای بانک‌های کشاورزی و ملی گواور در محل دفتر فرماندار، جهت کمک به مرتفع نمودن مشکلات اجرای مصوبات مربوط تشکیل گردد و گزارش آن را به دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی شهرستان اعلام شود.

_ اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان گیلان‌غرب، نسبت به اصلاح رمپ ورودی، طبق نظر کارشناسان دبیرخانه مناسب‌سازی شهرستان اقدام کند.

_ میله دستگرد راه‌پله‌ی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر علائم بین‌المللی مناسب‌سازی در مکان مناسب نصب و گزارش آن را به دبیرخانه مناسب‌سازی اعلام گردد.

_ میله دستگرد رمپ اداره ثبت احوال و سایر علائم بین‌المللی مناسب‌سازی در مکان مناسب نصب و گزارش آن را به دبیرخانه مناسب‌سازی اعلام گردد.

_ بخشداری مرکزی نسبت به ایجاد رمپ ورودی مسجد روستای کاسه‌کران طبق دستورالعمل مناسب‌سازی اقدام و گزارش آن را به دبیرخانه مناسب‌سازی اعلام گردد.


بـرای پیوستـن به کانـال اداره‌کل بهـــزیستی استـان کرمانشــاه در پیام‌رسان ایتــا، اینجــــا را لمس کنیـد

کد خبر 109073

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد