تشکیل شورای امر به معروف بهزیستی استان تهران 

با ابلاغ احکام اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران این شورا به طور رسمی در بهزیستی استان تهران تشکیل شد. 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره‌کل بهزیستی استان تهران، روح الله مومن نسب  دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران با حضور در دفتر مدیرکل بهزیستی استان تهران احکام اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر اداره کل بهزیستی استان تهران را ابلاغ و تنفیذ کرد.
وی در آغاز جلسه اظهار داشت: طبق قانون حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر و دستورالعمل اجرایی، شورای امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام دستگاه های اجرایی تشکیل شود و بالاترین مقام دستگاه رئیس این شورا خواهد بود. 

مومن نسب اضافه کرد در حوزه ی اختیارات این شورا هجده عرصه شامل : آسیب های اجتماعی، خانواده، سیاست و بصیرت، حفاظ و حجاب، سلامت و بهداشتی اقتصادی مقاومتی ، مدیریت و شبکه سازی، فضای مجازی، گردش گردی ، تربیت بدنی ، آموزش دفاعی، هنر و رسانه و فضای مجازی ، آموزش و علم و فناوری، خانواده و فرهنگ و مناسبت ها و ضابطین امر به معروف، خدمات رسانی عفاف و حجاب، طب سنتی، سلامت و بهداشت، محیط زیست و تربیت بدنی، روانشناسی و مشاوره حقوقی و قضایی در  ستاد امر به معروف با حضور مقامات کشور تصویب شده است.


محمد نصیری مدیر کل بهزیستی استان تهران نیز گفت: امر به معروف یک فروع دین است ولی آموزش این موضوع خیلی مهم است و اولین بحثی که در این موضوع هست خودمان باید عامل و در نهایت آمر باشیم.

این جلسه با حضور روح الله مومن نسب دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان تهران، محمد نصیری مدیر کل، نورالدین فائقی مسئول شورای فرهنگی، حمزه صالحی مسئول حراست، هاله ملک محمدی رئیس اداره فناوری اطلاعات و آموزش، محمدرضا بشیری مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی و سایر اعضای شورای فرهنگی بهزیستی استان تهران. برگزار شد.

کد خبر 109025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد