اعزام اولین کاروان دانشجویان نخبه سازمان بهزیستی کشور به عتبات عالیات

اولین کاروان دانشجویان نخبه سازمان بهزیستی کشور هشتم خردادماه به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در جمع زائرین نخبه حضور یافت و ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش گفت:شهید آیت الله رئیسی تمام عمرش را در خدمت به آحاد جامعه وقف کرد و مومنانه زیست آنچنان که مردم شریف در دوره ریاست جمهوری ایشان دیدند . در کنار این شهید بزرگوار برخی از خبرگان و نخبگان دولت هم بودند،وزیر امور خارجه ،استاندار جوان و نخبه و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و اعضای نیروی هوایی ارتش که سلحشورانه در مسیر خدمت به مردم همگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .

قادری گفت: شخص رئیس جمهور شهید بر اعزام دانشجویان بهزیستی به سفرهای زیارتی تاکید داشتند و اگر امروز این دانشجویان راهی عتبات عالیات می شوند، مرهون حمایت های ایشان است .

وی افزود:این جلسه فرصت مغتنمی است برای ما به جهت اینکه دانشجویان غیور و شریف خودمان را در تنوع معلولیت مشاهده می کنیم و افتخار ماست که با محدودیتی که دارید، اما امید ایران اسلامی هستید و دست مریزاد به پدر و مادر و خانواده های شما می گوئیم که الحمدالله شما را به درجات عالی علمی رسانده اند و هم اکنون به عنوان یک دانشگاهی نخبه در این جلسه حضور دارید .

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد:این جلسه جهت تشرف اولین کاروان دانشجویان بهزیستی به عتبات عالیات خواهد بود و امیدواریم توفیقی باشد تا سفرهای بعدی در خدمت سایر دانشجویان تحت پوشش این سازمان در قالب کاروان دختران و متاهلین هم باشیم.زمینه حضور و تشرف این کاروان، از بین سه هزار نخبه دانشگاهی بود که با ثبت نام اولیه و قرعه کشی انجام گرفت.

 قادری گفت:از ظرفیت های جمهوری اسلامی ایران است که سفرهای زیارتی عمره و عتبات را برای دانشگاهیان راه اندازی کرده است و امیدواریم دانشجویانی که توفیق حضور در سرزمین عتبات عالیات را یافته اند نائب الزیاره شهدا هم باشند و این همراهی در حق کسانی است که برای سرفرازی ایران اسلامی مجاهدت کردند و از جان خویش در این راه گذشتند.

وی افزود:این سفر،جریان ساز و خاطره ساز و از سفرهای مهم زندگی است،پس قدر فرصت به دست آمده را باید دانست و از لحظات معنوی سفر برای خودسازی بهره مند شد.

گفتنی است،این کاروان هشتم خرداد ماه از تهران راهی عتبات عالیات شد و در مدت حضور در کشور عراق،شهرها و اماکن مقدس و مذهبی این کشور را زیارت خواهند کرد.

کد خبر 109011

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =