بهار |برگزاری جلسه کمیته آموزشی پژوهشی  شورای سالمندان بهزیستی

اولین جلسه کمیته آموزشی پژوهشی و رفاهی بیمه ای شورای سالمندان شهرستان بهار با حضور منیعی فرد رئیس بهزیستی شهرستان و دیگر اعضا در سالن جلسات بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان بهار ، اکبر منیعی فرد رئیس بهزیستی شهرستان ضمن خیرمقدم وتاکید بر اهمیت توجه ویژه به امور مربوط به سالمندان خواستار آماده سازی بسترهای لازم برای خدمات رسانی بهینه به سالمندان عزیز شد و اظهار داشت: در بحث نیازهای حمایتی سالمندان شامل مسائل بهداشتی و درمانی، اجتماعی، رفاهی، اقتصادی و توانبخشی وظایف هر دستگاه مشخص و ضمن هم افزایی از ظرفیت های همه دستگاه برای تحقق اهداف سند ملی سالمندان و خدمت رسانی هر چه بهتر به سالمندان بهره گیری شود.

در ادامه منیعی فرد رئیس بهزیستی، ضمن تشکر از حضور اعضا، سالمندان را گنجینه ای با ارزش در خانواده ها خواند و با اشاره به افزایش نرخ رو به رشد جمعیت سالمندی بیان داشت: عدم برنامه ریزی برای اوقات فراغت سالمندان، با توجه به اینکه اکثر سالمندان در شرایطی هستند که ساعات زیادی را در شبانه روز تنها می مانند، می تواند موجبات بروز افسردگی و آسیب سلامت روان را در این عزیزان افزایش دهد.

منیعی، در خصوص سند ملی شورای سالمندان مطالبی را عنوان داشت و به ارائه آمار پرداخت و هدف از تکرار آمارها و ارائه وضعیت سالمندان را ایجاد حساسیت به منظور تبدیل این تهدید به فرصت دانست و احساس مسئولیت جدی تمامی مسئولان و دست اندرکاران را در این زمینه خواستار شد.

شایان ذکر است، در ادامه جلسه هریک از اعضای حاضر با تشریح اقدامات دستگاه متبوع برای اجرای مصوبات و برنامه های مربوطه، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بهار |برگزاری جلسه کمیته آموزشی پژوهشی  شورای سالمندان بهزیستی

بهار |برگزاری جلسه کمیته آموزشی پژوهشی  شورای سالمندان بهزیستی

کد خبر 108903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد