کارگاه آموزشی گزارش نویسی و بازدید از منزل در مددکاری اجتماعی

صبح امروز سه شنبه، ۸ خردادماه، کارگاه آموزشی گزارش نویسی و بازدید از منزل در مددکاری اجتماعی ویژه ۶۰ نفر از  پرسنل و مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی در سراسر استان در سالن مجتمع فتح المبین بهزیستی اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان، علی حسن زاده سرپرست معاونت امور اجتماعی بهزیستی خوزستان در این باره گفت: هدف از برگزاری این دوره، ارتقا سطح دانش همکاران بخش دولتی و غیردولتی بهزیستی با آموزش نحوه گزارش نویسی حرفه ای ، اصول بازدید از منزل، بکارگیری نظریه های مددکاری اجتماعی ،استفاده تخصصی از مهارت‌ها و کار ابزارها در مددکاری اجتماعی است.

به گفته علی حسن زاده تعداد ۲۴ خودرو اورژانس اجتماعی با    تیم هایی متشکل از مددکار، روانشناس و مشاور دوره دیده در قالب سه فعالیت خط ۱۲۳،تیم گشت سیار و مداخله در بحران با حداقل ۱۶۰ نیرو در ۲۱ شهرستان اقدام به ارائه خدمات به جامعه هدف می کنند.

گفتنی است مواردی از قبیل کودک آزاری، همسر آزاری، سالمند آزاری، معلول آزاری، اختلافات حاد خانوادگی، خشونت های خانگی، افکار و اقدام به خودکشی، کودکان کار و خیابانی و... از جمله گروه های هدف خدمات مراکز اورژانس اجتماعی است.

کد خبر 108880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد